barnkalas


Idag fyller Juliette 6 år och det är kalas som står på schemat! Nu har jag hållt på med förberedelser sedan kl 10.00 och jag är helt slut =P Om en och en halv timme kommer 8 ungar till, fatta då liksom, haha!!
 
Nämen det är kul ändå, snacka om att gamla minnen kommer fram! Jag kommer ihåg alla kalas min mamma ordnade för mig, herregud, jag hade ALLT. När jag hade rockfest fick jag en tårta formad som en gitarr, när jag hade spökkalas gjorde hon iordning en spökkorridor i källaren med spindelnät, läskig musik etc, när jag hade clownkalas gjorde hon världens finaste dräkter med knappar av leksakslera ni vet, jag hade 1000 sorters kakor, jag fick alltid bjuda så många kompisar jag ville, jag hade världens lekar, världens finaste tårtor. När min bror hade kalas kom t.o.m en riktig trollkarl. 

Haha, ibland tror jag nästan att hon hade roligare än vad jag hade. Världens bästa mamma. Och världens bästa pappa som tillät (tillåter ;) allt spektakel. Kärlek.

Nä hörrni, nu ska jag ta en bit mörk choklad (mycket nyttigare har jag hört) och ta o sätta mig i soffan och lyssna på Juliette och Baptiste när de sjunger ABBA-låtar på singstar som de fått av mig. Jag är ju inte här när Baptiste fyller år så de fick skivan gemensamt, och OM de blev glada. Värt alla 349 kronor som mamma betalade. Hihi.

you are the dancing queen, young and sweet, only seventeen...

Nu ska jag sjunga for life!!

Love//

fanny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback