bio-solo och donken-besök


Idag blev det en tur in till Geneve igen! Jag åkte in vid 2-tiden eftersom C och R skulle få gäster och jag orkade inte vara med på ytterligare en måltid där man inte kan delta i samtalen..så japp, jag kollade upp bio-schemat på Internet och begav mig sedan in till stan och gick på bio helt själv, för första gången ever. Filmen hette The Reader och var faktiskt väldigt bra, ni vet en sådan film där man sitter kvar lite längre i biosalongen och bara tittar på eftertexterna för att filmen gjorde intryck och det känns som att man rycks ur magin om man reser sig på en gång.
Dock var det lite pinsamt tyckte jag i början, för den var ganska eehhhh...erotisk då. Och där satt jag själv och hade en helt egen rad och tittade på typ mjukporr. Hahaha, kändes lite fult måste jag säga. Men den artade sig ;)

Efter det tog jag en promenad runt sjön och såg bl.a. dessa fina fåglar som hade byggt hus:






Efter min lilla promenad mötte jag upp Sandra och vi drog till donken för att köpa med oss middag. (vi tänkte nämligen sätta oss in i den schweiziska matkulturen så vi tyckte donken var ett bra alternativ...) I alla fall...vi traskade ner till vattnet och satte oss där och myste en stund! Men det var ganska kallt ikväll faktiskt så vi drog oss uppåt igen. Sandra hade some big plans på att vi skulle gå upp till gamla stan, men när jag med trötta ögon insåg att vi var tvungna att klättra upp för en  UPPFÖRSBACKE för att komma dit, satte vi oss på en bänk vid en busshållplats istället. haha.

Kul att träffas igen Sandrew=) Beach 2009 here we come *HOST HOST*

Love//

fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback