Chamonix


Hej kära vänner,

idag blev det Chamonix, riktigt nice! Jag körde och med mig hade jag Alisa, Luise och hennes bror Ludwig (alla tyska) och Alejandra (Mexikan). Det blev en väldigt trevligt liten road trip! Chamonix var väl inte riktigt vad jag förväntat mig, jag hade liksom byggt upp en bild av att det skulle se ut precis som vykorten, men så kom jag på att det är den 26 april idag och högsäsongen är slut ;) Snön och de flesta människor var borta. Det stående skämtet under dagen var när de andra såg min blick då vi parkerat på en astråkig parkeringsplats (ja det var en bit från centrum, där det var mkt finare)
What is it fanny?
Uhhmmm...I dunno..it's just like...not so..GLAMOROUS that I thought it would be....

och resten av dagen fick jag höra var vi än stannade: Okey, is this glamorous enough for you fanny?? hahaha

Men det är lugnt haha, I can take it!!

Men nu kan jag iaf säga att jag har varit i Chamonix, ännu ett ställe att bocka av från listan!

Jag köpte bl.a nya brills


Alejandra och Luise


Lunch!! Alejandra fick in nåt jävla element som hon skulle värma en hel brieost på typ =P som hon sedan skulle hälla över sin mat haha


Jag och Alisa med min Tartiflette, typsikt franskt, en sorts gratäng med massa ost, potatis och bacon, asgott verkligen


Jag hittade en ny kompis


Han fick namnet "the fat dog" av nån outgrundlig anledning


syskon


vänner















Kul kul kul :D

Love//

fanny






Kommentarer
Postat av: Lovisa

åhhh.... vilka fina bilder. Härlig utsikt! Skulle vilja hälsa på dig. Men du kommer väl hem snart!



Vi hörs:)

pusskram

2009-04-27 @ 13:59:19
URL: http://livetienfyrkantigbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback