geneve


Igår blev det först jobb under dagen och sedan en tur in till Geneve där jag träffade de andra svenska au pairerna för en skön picknick i en parken vid gamla stan! Prat, skratt och twister - I like it!
Efter ett tag kom också två fransmän och satte sig ner vid oss och började spela gitarr och vi sjöng med så gott vi kunde..de var faktiskt riktigt trevliga, kul med lite spontana människor!
3 timmar och 15 toabesök senare drog vi vidare till 2 olika barer, jättetrevligt! Jag hade ju tyvärr bilen så det blev cola för mig, drack väl totalt typ en 7 dl men wtf  =)

Lina och anna





Bamse-twister - YEAH


Fransmännen som joinade och John


Lina: okej, nu är jag med!!





So fresh you can taste the crunch







Charlotte, john och marackasen anton


Öl!!


Snyggaste gruppfotot typ eveeeerrrrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback