kalasbilder


Igår var det ju då Juliettes B-day, 6 år ung blev hon och det firades såklart med kalas! Jag blev utsedd till nån slags informell lekledare med anvar för alla lekar...vad hände där, jag förstår ingenting, kan det kanske ha varit för att jag var mest entusiastisk och kom med 14 idéer samtidigt? Hur som haver, där stod icke-flytande-fransk-talande jag mitt i centrum, omringad av absolut-flytande-fransktalande 6-åringar.

Du lag 2!

Nej, ni göra inte så,
(juliette vad heter soffa på franska?) Ni inte hoppa soffa okej? Bara kudde på golv.

Nu ska vi fiska godis!

Barn, lyssna nu!!! 
Öhhhh... ehh, jo nu ska leka vi, komma här!

Haha! Fast jag hoppas ändå inte att min franska lät som värsta turkspråket (no offense skogsturken men det är faktiskt inte världens snyggaste).

Anyway; bilder:

morfar, Raphaelle, Christoffer och prinssesor








min fina gris med svansar överallt


fiskedamm (lilla ljushåriga killen längs ner heter Kilian och är Juliettes "amoreux" hihihi)







Det var faktiskt riktigt kul! Brings back the old memories som sagt...

love//

fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback