kort, långt, kort, långt

Jag har alltid haft långt hår, jämt. Känner för att göra nåt nytt, jag är taggad på "a new me" liksom. Så jag funderar på att klippa det hyfsat kort!!! Vad tror ni? Dock är jag nöjd med min färg, den känns rolig och personlig :)


Ursäkta de dåliga bilderna.. :)




Den här frisyren på Nicole Richi är skitfin tycker jag..är sugen på att testa den! Ska nog gå till en frisör o fråga vad hon/han tycker!

                                  


My world is changing, why shouldn't I change with it?


love//

fanny

fanny

Kommentarer
Postat av: Saris

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖR PÅ DEN! Hur snyggt som helst! fan dig vill inte jag gå brevid å bli bländad av ;) supper snyggt, jag ser det i huvudet nuuuu!:D pussis

2009-04-28 @ 00:38:37
Postat av: Sophia

Gör det bara! Sen jag klippte av mig håret...okej bara en 10-15 cm men ändå så är det skitskönt...plus att det blir mer av en frisyr och man kännersig mkt snyggare!



När kommer du hem till Sverige förresten? Puss

2009-04-28 @ 22:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback