okej fanny, jag har två ballar!


Hahaha , fyyy va jag har skrattat idag!!

Juliette hade ingen skola idag eftersom hennes lärare var sjuk, så vi åkte till en lekpark med bl.a en minigolfbana där vi spelade iaf 2 hål.

Innan vi åkte letade vi reda på klubbor och bollar i källaren. Juliette har fått för sig att det heter ball.

Fanny, jag ser en ball!

Åh va bra, ta den, ta en till om du hittar, boll heter det

Jag hitta en till så nu har jag två ballar!!!

Hahahahahahaha

Fanny, varför skrattar du?

*vi går upp från källaren*

Pappa, fanny sa att jag skulle ta två ballar!

Men Juliette, BOLL heter det, en boll, två BOLLAR

Hahahahaa

Fanny, varför skrattar du? hihi

Hahahaha, tar du ballarna så åker vi!!!


Ja, ibland blir det bara lite fel.


En av Fillinges hypade minigolfbanor


världens största golfboll


Tur att alla klätterställningar fanns, så att vi kunde skydda oss från alla krokodiler som simmade omkring på marken












asså nobody messes med de här coolingarna, krokodilerna kan ta sig i stjärten om de har nån




hur kommer det sig att jag är nere redan innan jag ens börjat åka??


vi startade en smyckesverksamhet med hjälp av maskrosor


och tittade på hönar och tuppor


Sötpropp.

love//

fanny



Kommentarer
Postat av: Malin Mööögel

hihi va söööta ni är alltså! diggar dig fanny!

2009-05-01 @ 19:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback