? tankar ?

Om man av slumpen kollar på bilder av det gamla och tycker det känns jättekonstigt att se, har man gått vidare då?

Om man kollar på bilderna och konstaterar att det måste ha hänt i ett annat liv, har man gått vidare då?

Om man är osäker på om det verkligen har hänt, har man gått vidare då?

Om man kollar på det gamla, som var det bästa, och konstaterar att det inte längre spelar en roll i ens liv, har man gått vidare då?

Alltså gått vidare, vidare.

Kommer man någonsinvidare, vidare helt, om man inte vill ha med det att göra men ändå aldrig vill glömma?

Tankar.



godnatt

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag svarar här istället. Tack så mkt för kommentaren du skrev till mig :) Jag hoppas du mår bra Fanny. <3<3

2009-04-27 @ 17:15:25
Postat av: Maaaalin Mögel

På ett plan går man nog aldrig helt vidare liksom, men på ett annat plan går man vidare helt! saker som man på ett sätt alltid vill att de ska finnas kommer alltid att finnas med en tror jag=)

2009-04-27 @ 18:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback