jomenvisstsåatte...


jobb jobb jobb.

jobb.

Idag efter jobbet åkte jag och mamma hem till Johannas familjs hus och fikade med hennes päron, väldigt trevligt :D Och tack J att du bakade kladdkaka eftersom jag glömde HAHAHA! typiskt mig AB.

Ikväll blir det utgång, typ min första sen i maj ;P
Jag vete fan varför jag inte gått ut?? kom på det häromdan att jag har ju typ inte vart med en enda gång för jag har alltid gjort nåt annat, jobbat, eller vart bortrest eller massa konstigt? jag vet inte. Men nu är det dags och det ska bli sköj. Får se vart vi hamnar.

Nu ska jag äta mat snart. Kyckling.

Intresseklubben, glöm inte att anteckna.

kram fancy

Jag och Mejlin för 1,5 år sen!




Kommentarer
Postat av: Johanna

de va niiiiice=)=) mums med kladdkaka, den följer med ikväll.. ses snart bananskum.(typ lika kul som leverpastej)



puss

2009-07-31 @ 18:15:26
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Maaaalin Mögel

va små vi vaaa!!! haha

2009-08-02 @ 12:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback