okey hot dogs, listen up


Efter många klagomål har jag bestämt att jag ska börja blogga igen! Och ska dessutom försöka göra det regelbundet till och med. Det har hänt mycket mycket sen sist men liksom...ORKA uppdatera allt.

Det som gäller just precis nu är att jag städar min garderob och går igenom mina lådor, vilket borde gjorts innan jag började 7:an på Fryx, vilket jag nu upptäckte att det inte har gjorts. Jag har bl.a. hittat min JAG-bok fårn typ 8:an, en kalender från 2001 med massa söta hundbilder, där det stod t.ex att Malin ska ha kalas och annat liknande.

Jag har också hittat min gamla Nokia 3210 med tigerskal, och ett oöppnat paket som jag skulle ge bort till någon. Paketet innehöll by the way ett par rosa snobben-trosor i storlek 36. De ligger nu i min underklädslåda och väntar med att inta sin plats mellan skinkorna (eftersom storlek 36 just isn't working for me anymore (A)

Och i och med att storlek 36 just isn't working for me, ska jag ta tag i mig själv!! Inga mer 3 för 10:-, inget mer "nämen det är ju myskväll, då måste man ha chips och godis", inget mer okej, det här är den sista kexchokladen, sen drar jag igång, inget mer men vadå, nu har jag smakat en ruta choklad, då kan jag ta hela chokladkakan eftersom skadan redan är skedd. NO MORE. Are you with me?????? Usch fy för kexchoklad och fredagschips.Som Gandalf säger YOU shall not PAAAASSSS!!!!!

För tillfället har jag 3 högar; saker som jag ska ha, saker som jag ska ha om minus typ 10 kg, saker som jag ska ge bort.

Ikväll blir det medelpass. Fiiifan.

KRAM


Jag och kusinbarn Izabell för nån vecka sen när vi paddlade kanot med släkten <3

Kommentarer
Postat av: Bångis

you go girl!!

Du kan alltid ringa mig om du vill ha en träningskompis;)

2009-07-21 @ 17:24:47
Postat av: Johanna

jag kan ta hand om snobben sålänge! :D höhö,(du får dem sen, eftersom jag är SÄKER på att du når ditt mål. Får jag vara personlig tränare? tänkte, jag är bra på att hota om du inte gör som jag säger, kan ju slå ganska hårt :D) nerå. men hoppa mkt idag. jag ska försöka stärka magmusklerna något, så hörs vi efter de. Btw.. MITT LIV ÄR RÄDDAT! Jag har en blogg att läsa igen. :D puss&kram skumbanan

2009-07-21 @ 17:35:55
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Nämen.. har du en blogg?? Det hade jag GLÖMT BORT!!!!!

2009-07-21 @ 19:33:39
URL: http://livetienfyrkantigbubbla.blogg.se/
Postat av: Maalin Mögel

nice att skönaste bloggaren är tillbaka!

eller ska jag säga skönaste hot-dogen med tanga mellan skinkorna;)? hehe

meh, vaddå vill du inte komma på mitt kalas 30 jan 2001? haha

have a nice day honey!

biz<3

2009-07-23 @ 09:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback