sleep tight


Idag när jag kom hem från jobbet var jag trött som en bajs så jag la mig o läste en bok i en fåtölj men råkade somna, och jag somnar aldrig nån annanstans än i min säng (jag kan vila ögonen men det räknas väl inte) men denna gång var jag totalt utmattad. Gamlingarna kör slut på mig höhö...

Imorgon blir det Stockholm med familjen. Vi ska antingen till Skansen, där jag inte varit sen jag var 3 år typ, eller nåt ställe som heter Dalarö som pappa sa skulle va fint.

Det var nåt roligt jag skulle skriva men nu kommer jag inte alls ihåg det....sa jag att jag var trött eller?

Godnatt

Sleep tight

Dream sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Malin Mögel

Don't let the bed bugs bite!

2009-07-27 @ 09:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback