trött, singstar, star wars

Aahhh well, då har jag kommit hem från ännu en dag på jobbet. Fett trött. Fett ont i benhinnorna på framsidan av vaderna. (överansträngning?)

Ikväll ska jag hem till Mallert på lite singstar och tacos, en perfekt kväll helt enkelt för en trött korv som jag. Så ska jag dricka mig full på cola eller fanta, jag börjar ju halv åtta imrn så vi tar det lätta artilleriet idag!

What else...inte mycket!

Star Wars episode 1 går på TV. Jag har aldrig sett en enda hel star wars film, de är bara för tråkiga tycker jag, även fast det handlar om rymden och parallella världar. Allt jag kan säga att den där Sebulba verkar vara en nasty type, och att den stora håriga apan måste vara tvilling med den i de gamla Max-reklamerna på TV.

Nope, gotta go, jag har glass att äta (läs grönsaker) och ögonlock att vila.

Ha en great evening dudes

kram,

Fanny

Kommentarer
Postat av: Malin Mögel

Meh hörru, är det inte jag som är Mallert?? ;)

2009-07-27 @ 09:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback