städa..?? määh..jag tar ju studenten


På fredag tar min lilla lilla bror på 18 år studenten!! Can you imagine?? Inte jag heller.
Det dåliga med hans student är att det är jag som måste fixa allting, typ städa, handla och göra minipizzor. Mina päron jobbar hela dagarna ju. Felix däremot är ju ledig nästan lika mycket som mig, vilket jag också påpekade för honom. Jag sa att han fick välja mellan att dammsuga källaren eller städa alla 3 toaletter varpå han svarade med ett ansiktsutrryck som, om man mött honom i en mörk gränd klockan 12 på natten, hade gjort att man vänt om fort som fan skrikande i falsett:

Men det är ju jag som tar studenten!!!

Vadå?? Har man nån immunitet som blivande student att INTE behöva hjälpa till med sin egen studentfest? Hell no, flaxen, you're messin' with the wrong sister. Haha.

Toalettstädningen begins now.

Nu ska jag ner på stan för ett snabbt ärende och samtidigt skjutsa ner min nykrönta studentkonung till junitrofén med cykeln på bilen. Asså vadå, han kan ju inte cykla till stan OCH ifrån stan. No need to överdriva, liksom.

// Fanny


P.S jag vill bara tydliggöra att jag mycket väl vet att alla norska ord nedan inte är riktiga, men ni måste väl ändå hålla med om att det hade varit bra mycket roligare att lära sig norska om de var det? Typ att Dumbledore heter Humlesnurr på norska gör ju att boken får en lite rolig twist! (det är faktiskt sant att han heter det) =D

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

Tänk dig in i situationen själv. Städade du nååågonting när du tog studenten? Förutom KANSSSKE ditt rum? Inte jag iaf... de är det som är så sjukt bra med syskon. och att man flyttat hemifrån :D HAAAHAAAA :D

2009-06-09 @ 14:26:49
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: J o h a n n a *

tack tack tack:D Jaa, jag såg ut som en tunna i den. den va typ helt rak och "stog ut" lite på sidorna... alltså inget figursytt alls, så man såg lite rolig ut. men den va söt i alla fall. Men känner att det är onödigt att köpa båda om jag vet att jag inte kommer använda den ena... Då kan jag lika gärna göra annat för pengarna:P hehe...



och va har hänt med uppdateringen här. Jag har säkert kollat din blogg 20 ggr igår ;D hahah (nej jag hade inte tråkigt, varför undrar du`?)



Ses imorgon. pusssssss (jag kan ha bilen, soffe trodde de började kl 9 på rudbeck men hon verkade i vims-klass med felix.. haha ska pressa ur mer info idag.) pusssssssssss

2009-06-11 @ 08:50:41
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Koooningen

=)

Du borde döpa om bloggen:

thatsfanny.jagoverdriveraldrig.blogg.se



I'm watching you.



Kram o puss

2009-06-11 @ 23:25:04
Postat av: Johanna

PROPPFULL SKA DE STÅ HAHAHHAHHAH ÅRETS SKRATT HAHAHHAHHA

2009-06-16 @ 23:17:09
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Johanna

FANNNNY JAG DÖR HÄR, UPPDATERA :D (Känn ingen press)

2009-06-18 @ 10:41:15
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: S

PEAAAAAAAAAAAAACE & LOOOOOVEEEEEEE!!!!!!

2009-06-21 @ 21:15:10
Postat av: J o h a n n a *

Jaaa, de va kul! några saker ska de nog kunna bli iaf =) hiiihiii... nästa vecka blir de STOCKHOLM :D pussss miss u

2009-06-23 @ 15:05:43
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hey.. vad händer my friend!!



Väntar och väntar på en uppdatering from you:)

<3

2009-07-06 @ 16:25:49
URL: http://livetienfyrkantigbubbla.blogg.se/
Postat av: J o h a n n a *

tack tack tack för fina kommentarer!! :) Im happ you are my friend<3

2009-07-10 @ 13:51:24
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback