röstning, brottning, färgning


Idag har varit en så himla härlig dag. Jag har bara umgåtts med familjen och det har varit så skönt, för det känns som att jag aldrig har tid med det. Jag är hemma under dagarna (nu innan jag börjar jobba) och ofta borta på kvällen, för dem är det tvärtom. Idag har vi tagit en promenad bort till Hamreskolan där vi alla röstade (Felix satt 5 minuter innan vi skulle gå och gjorde ett test på datorn så att han iaf skulle ha en aning om vad han skulle rösta på, typiskt honom) ((nääfan, jag ska inte säga så mycket, jag satt 10 minuter innan)).

Efter promenaden fikade vi allihopa ute på altanen, och Felix och jag sprang omkring som dårar på tomten och brottades, lekte "smäll-på-sjärt-leken" och garvade, så som vi gjorde jämt förr. Felix lekte också "dra-fanny-i-håret-leken", tydligen mycket underhållande. Vi lekte också en lek under fikat som går ut på att när den ena har något i handen, exempelvis en bulle, ska den andra överraska denna genom att slå under handen på bull-hållaren så att den förhoppningsvis tappar bullen. Till pappas förtret. LÄGG AV, hur gamla är ni egentligen??? Var nu snälla som alla andra 20- och 18-åringar som lyssnar på sina föräldrar. Om ni inte slutar får ni inte ta en bulle till!!

Wuoooow..typ super-wuuooow, vilket threat farsan. Asså, det där med "ni får ingen bulle"-tricket går inte hem lika bra nu för tiden.

Annat vore det om han sa kexchoklad.

Btw, igår klippte mamma mig, och jag kan ju säga en sak, jag ska aldrig mer slösa pengar med att gå till en frisör. Mamma är fan mycket bättre än många utbildade. Jag åkte även till Johanna där hon (och Larre, typ) hjälpte mig med att färga håret. OH MY, det blev typ blodrött! Det första pappa sa när jag kom in genom dörren var OJ, va RÖTT det blev!! Jag tyckte det andra var finare!

MÄH! Pappa är så tjaskig ibland. Mamma var snällare. Felix märkte inget. Jag tyckte det var coolt. Godkänt alltså? Let's leave it like that.





Jag lägger upp en till bara för att jag är så snygg


Fast egentligen var det här väldigt dåliga bilder, färgen ser typ brun ut och jag är gul. Men wtf.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice tuna;) Vilken av färgerna blev det!? Skit snyggt iaf tycker jag! Bra mamma, min faster är min stand in ibland:P See you soon babe! // Voldermort JAO(undrar hur man ska skriva det eg?!) PS nästa gång vill jag oxå smälla stjärtar! DS.

2009-06-07 @ 18:31:14
Postat av: johanna

höhöhö, ja de blev minst sagt färg. kan skicka mina kort sen. hahaha där de ser ut som du är möradad och de rinner massa blod i vattnet! :D



och jag vet själv hur underhållande det är att rycka dig i håret. MOAHAHA. men de va bättre när de va längre.



ha de bäst pruttfest (typ rim) öhm, jag har glömt rösta :O tror u man kan göra de fortfarande? :O:O

2009-06-07 @ 19:43:01
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback