va? jag?


Så fort jag kom in innanför dörren efter min morgonpromenad med malin (där jag råkade försova mig) var det första mamma sa till mig: fanny, är det du som har ätit upp alla kexchoklad? Jag köpte ett big pack häromdan ju.

VA? Nä vet du vad! Det skulle jag aldrig göra. (egentligen är det så att jag, i praktiken, lätt skulle kunna göra det men man har väl ändå en eller två gränser här i livet).

Så jag svarade mamma, med stort förakt och förskräckt min, att jag enbart tagit 2 stycken. Då kom hon fram till att det var pappa som ätit upp resten, eftersom Felix den lilla ängeln bara tagit en.

Jag säger då det!! Det är just på grund av dessa situationer som man inte KAN ha godis innanför det Erikssonska husets dörrar. Möjligtvis att det skulle kunna funka med 99%ig choklad. Den skulle ju räcka iallafall en vecka, om man har tur.

Have a good day, och akta er för falska anklagelser!

Love//

fanny

P.S egentligen har jag tagit 3 st kexchoklad men säg det inte till mamma, man vill ju inte förstöra husefriden


Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

eller va de kanske 4a? hmmm i wonder ;) hahah

2009-06-05 @ 14:24:08
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Voldermort YAO!!;)

2009-06-07 @ 00:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback