fotboll och johanna


Igår var en skittrevlig dag!! Vi träffades några stycken i en park i Geneve och spelade fotboll, basket och volleyboll. Jag skrattade verkligen hela tiden, tror jag nästan fick träningsverk. Sport är bäst när det är på lek!! :D

Efter vår heldag med sport (I know, trodde aldrig det skulle hända mig) gick jag, johanna och sandra på bio och såg 17 again med Zac Efron (spelar i High school musical) och fyfaaan va han är snygg. Helt otroligt perfekt måste jag säga haha.

En superkul dag verkligen, kommer sakna folket när jag åker hem!!!

Imorgon kommer Johanna!!!! Shit va kul det ska bli o ses igen!! Bara sitta o snacka o skratta o njuta av den sista tiden i Frankrike/Schweiz. :D

Och på söndag bär det av hem. Jag känner mig redo.

love//

fanny


Kommentarer
Postat av: Maaaalin Mögel

Welcome home sweetie<3

hoppas du och johanna får superroliga dagar:)!

2009-05-11 @ 12:59:47
Postat av: Johanna

det kommer bli helt jääävla underbart:D ses snart<3<3<3

2009-05-11 @ 13:50:36
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Johanna

nope, hon har lagt ut några som är gratis som jag kopierade;) men tänkte kanske köpa en snart. lite mer personlig sådär! blir ju aldrig nöjd närjag fixar själv. men jag ska hitta nån som gör fin fint :) PUSSSSSSSSS IMORGON SES VI JAPPPPPP!

2009-05-11 @ 18:07:02
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ha det så jätte roligt nu med Johanna:) Vi syns när du kommit hem:)



Längtar efter att få träffa dig:) <3

2009-05-12 @ 14:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback