hål o hassle


idag har jag o johanna tagit nya hål i öronen =D För mig blev det ett nytt hål i varje öra, ni vet precis över de gamla hålen och för johanna blev det ett hål högt uppe på den där flärpen eller vad man ska säga haha, jag skule ju kunna lägga ut bilder sen ;)

Sen har jag blivit HELT KÄR i den här killens musik, Erik Hassle heter han och kommer från Sverige faktiskt. Är helt övertygad om att han kommer slå internationellt, så jävla bra. Har lyssnat på honom på youtube hela dagen igår och idag, och tröttnar aldrig.

ENJOY






Kommentarer
Postat av: Maaaalin Mögel

så grymt jävla bra är han!! han har ju spelats på radio och ztv ett tag, men jag hoppas att han blir stoooor:D fett bra låtar!!

2009-05-19 @ 18:56:17
URL: http://apelsintrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback