myskväll igår


Jaha nu har jag vart uppe sedan halv nio typ, så TYPISKT mig att inte kunna sova när jag har sovmorgon, men alla andra morgonar, ja då måste jag ställa typ 2 klockor.

Då var det viktigaste sagt, så nu kan jag gå vidare.

Igår kväll hade jag först planerat att inte göra något för jag var så himla trött men till slut blev det så att jag åkte in till Geneve och träffade Sandra. Det var bra att jag gjorde för vi hade skitkul! Det första vi gjorde var att slå på stort och äta på ett annat ställe än Donken, nämligen ett kebabhak hahaha! Det var faktiskt väldigt gott, kebab med bröd ;) Och vi planerade ju att sen gå på nån bio men vi missade alla filmer på alla biografer med en kvart och då fick vi inte köpa biljetter även fast det fanns platser kvar. Så vi ba jaha?

Då kom vi på att vi kunde åka turisttåget runt i stan! Men det hade ju slutat gått för 2 timmar sen. Då tänkte vi att vi skulle åka runt lite i sjön med en turistbåt så vi satte oss att vänta vid ett ställe vi tyckte såg bra ut. Eftere 5 min ser vi att båten kommer, men på andra sidan sjön. WTF liksom ;) Vi satt dock kvar på den där bänken i en timma och tittade på folket som gick förbi, haha shit va många roliga människor det finns. Vid ett tillfälle såg vi ett ungt par som uppenbarligen var ute på date och vi var övertygade om att det var deras första kyss som var about to happen.

Sandra: haha ska vi filma?

Fanny: Jaa gör det hahaha

Så Sandra tog upp kameran och satt, inte så odiskret, och filmade Notting Hill-filmen vi hade framför oss. Plötsligt vänder sig killen om mot oss. Jag trodde vi skulle dö! Spänning blandat med nervosivitet gjorde att vi satt och skakade av skratt i typ 5 min. Och killen vet jag faktiskt inte om han insåg vad vi gjorde. Vi kunde ju lika gärna ha filmat/tagit kort på båten bakom dem. Obviously.

Eftersom det inte gick nån bio åkte vi hem till Sandra, som bor hyfsat nära stan, och såg på "high school musical 1" som jag aldrig hade kollat på förut. Blev mycket skratt även där ;)

Idag ska jag till Geneve IGEN för vi ska träffas några stycken och spela fotboll, volleyboll etc och ha picknick. Ska bli mysigt!! Hoppas vädret håller i sig.

Love//

fanny


snart ses vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback