packa upp packa ner


har precis komit hem från ett stan-besök med johanna, blev lite inköp, bl.a en massa studentgrejer till Felix student och ett par jeans-shorts!

Nu ska jag snart åka iväg på utbildning inför arbetet på ålderdomshemmet, bl.a olika lyftövningar. Jag har redan gått på en sån men tänkte att det ändå kan vara bra att friska upp minnet lite!

Imorgon åker jag och malin till hennes sommarstuga i HUNNEBO, ska bli fruktansvärt msyigt. Jag *hoppas hoppas hoppas* att det blir bra väder under veckan <3

Nu tänkte jag börja packa upp min resväska från Frankrike (A) fö att sen packa ner grejerna till hunnebo!!

Jag gillar när det händer grejer, blir så jäkla rastlös annars. Jag vill känna att jag är på väg nånstans hela tiden, då mår jag som bäst.

love you

// fanny




Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

hoppas ni får det KUUUL! <3 och tack för kommentaren:) <3

2009-05-25 @ 15:53:12
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Maaalin Mögel

you and me baby;) here we come! call u soon!

2009-05-25 @ 21:09:07
URL: http://apelsintrad.blogg.se/
Postat av: Maaaalin Mögel

you and me baby;) here we come! call u soon<3

2009-05-25 @ 21:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback