snart hemma...men först geneve!

Idag har det vart tråk-väder! Mulet och lite regn då och då. Jag hade tänkt åka in till Geneve mycket tidigare och liggai nån park o sola men njaaaa, inte så kul om det är mulet! Men nu ska jag snart åka in iaf och träffa Johanna, Lina, Charlotte och nån till kanske för att ta ett glas vin! (ja jag kör...ett glas cola då) Ska bli kul! Man får ju utnyttja tiden nu verkligen...

...FÖR SNART ÅKER JAG HEM!!!

Det känns konstigt!!! Men ändå är jag redo liksom. Inte för att jag tycker illa om familjen, tvärtom, men jag känner ändå att det ska bli skön att komma tillbaka till det vanliga eller vad man ska säga..att inte behöva fråga varje gång man ska ta en fika med kompisar, typ såna grejer, som jag inte ens reflekterade över när jag bodde hemma. Men självklart kommer jag sakna familjen, speciellt barnen. Bara att de varje gång presenterar mig som sin storasyster när de får gäster liksom..eller som Baptiste sa när vi pratade om bebisen som kommer i september:

Men då kan ju jag ta hand om Juliette och Fanny kan ta hand om bebisen!!

Christoffer: Ja men Fanny är nog inte här då Baptiste...

Baptiste: vaa?

Haha..sötfis! Kommer nog kännas lite konstigt ändå den första tiden hemma utan barn...vad vet jag, kanske till och med kommer sakna de små tassande fötterna klockan 7.00 på morgonen, min dörr som knarrande öppnas, och:

Fanny....jag vill äta..

Som jag har suckat över det där ;) Men ja..ni vet.. :)

Nä hörrni, nu drev tankarna iväg (som de så ofta gör)

Ha det bra, så hörs vi (och ses) snart!!

love//

fanny




Kommentarer
Postat av: Maaaalin Mögel

JAAA snaaaart är du hemma:D hihi

fiin du är i håret!!<3

2009-05-08 @ 18:15:09
Postat av: ulle

ditt hår <3

2009-05-09 @ 19:38:14
URL: http://litetull.blogg.se/
Postat av: Johanna

iiih. snart kommer jag fisunge<3 håller med, ditt hår<3 lovely

2009-05-10 @ 11:43:01
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback