sverige


nu sitter jag här igen i mitt rum. Och det känns...bra! Kommer kännas konstigt några dagar framöver tror jag. Jag har liksom inga barn som springer omkring och som man måste kolla hela tiden så de inte slår ihjäl sig i trappan etc..hehe..saknar dem! Småfisar.

Dagarna med johanna har varit skitroliga, jag har inte haft tid att skriva typ. Vi skulle kolla på Twilight med men hann med halva bara. Men jag kände att jag var ju tvungen att utnyttja tiden eftersom det var så få dagar kvar. Bilder kommer :)

Nu ska jag lägga mig o sova lite..är trött efter resan ;) Imorgon ska jag skicka iväg Christoffers körkort till Frankrike eftersom det låg kvar i min plånbok sedan jag lånade det för att åka o handla (A) OOOPPS!

En stor fis och två små :)


Jag och familjen :)



Kommentarer
Postat av: Bångis

Vad fina ni är! Vad roligt att du är hemma nu!

kramar Malin

2009-05-18 @ 09:24:41
Postat av: J o h a n n a *

ohhhh, fina kort=) saknar det faktiskt.



hoppas allt gick bra igår och sådär! Ses imorgon prutt! hihi, puss

2009-05-18 @ 10:37:17
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åhhh Välkommen hem kära vän. Hoppas vi ses någonting snart!!



Puss och kram

2009-05-18 @ 13:10:10
URL: http://livetienfyrkantigbubbla.blogg.se/
Postat av: Maaaalin Mögel

välkommen hem darling<3

nu ska jag ringa dig, ha det bra!

pusspuss

2009-05-18 @ 15:18:06
Postat av: Jenny

Åå vad underbar familj de verkar vara :). Skönt att höra att du har haft det bra där borta. Även skönt att du är hemma igen. Vi får ses snart :) Kom in på msn så får vi prata någon dag=)

2009-05-18 @ 16:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback