bulletproof


Dagen har bestått av jobb 11-20. Idag var jag inte lika trött som igår som tur var. Jag vet inte vad det är men jag är jämt trött nu för tiden! Känner mig inte riktigt på G på jobbet...orkar liksom inte anstränga mig på något sätt. Inte bra, inte bra. Men ja..man har väl små down-perioder då och då, det har väl alla. Är det vädret? Hösten? Jobbar jag för mycket? Sover för lite? Igår somnade jag ca kl 12 och sov i ett sträck fram till kl 10 då klockan ringde, och jag skulle nog lätt kunna sovit längre. Jag tycker inte om att vara "off"! Men man kan väl inte vara 100 jämt...let's face it.

Kvällen blev väldigt trevlig, åkte ner en sväng på stan och träffade Malin, Kristoffer, Tomek och Andreas på Å. Kul att träffa dem, dock synd att ljudnivån var så hög, hade typ ont i halsen när vi gick därifrån :(
(haha låter som värsta gamlingen; usch, det är så skrääänigt här!)

Nu är mitt rum ockuperat av en bror och en brors kompis som spelar CS. Kul. Men man vill ju inte vara värsta ocoola systern o köra ut de små stackarna. Hmm...

Nej nu SHEJPAR vi UPP!!! Jag är BULLETPROOF.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback