can't sleep


Jag kan verkligen inte somna. Och jag brukar alltid kunna somna, jämt, även fast något jobbigt har hänt. Jag är typ inte ens trött. Var uppe en sväng och kollade på tv, kände mig lite sömnig, gick o la mig, men blev pigg fem minuter senare. Och nu sitter jag här.

Jag vet inte vad det är men jag ligger och tänker på allt. Känns som min hjärna går på högvarv och filtrerar alla tankar som någonsin kommit upp i min hjärna de senaste 5 åren. Och jag kan inte stänga av. Varför? Jag brukar alltid kunna stänga av.

Kanske är det för att jag har en massa ouppklarade saker att ta itu med. Saker jag inte är färdig med. Men hur ska man kunna slutföra saker om man inte ens vet var man ska börja?











Kommentarer
Postat av: johanna

hade jag vetat att du va vaken hade jag suttit mig framför datorn!! Kunde inte heller sova... K gick typ halv 1 sen låg jag också bara vaken...



Hoppas det löser sig, och om du behöver någon att filtrera med så vet du vart jag finns<3 Ställer gärna upp och lyssnar:)



Ha de bästbästbäst allt kommer bli bra:) Pusss<3

2009-10-23 @ 08:37:52
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback