sho


tjabba! en bra dag idag på jobbet, kul kul! Jag har dock aldrig varit med om att jag någon gång sålt så mycket chili cheese och lökringar!

Omg, läste precis vad jag skrivit, snacka om arbetsskada hahaha, jag börjar nog snart att tänka i chili cheese istället för tuggumin när jag ska räkna ut priser och sånt, o ja ba Oh My gooood

Ikväll blir det som sagt en tripp till Sara (hon berättade btw roligaste, och hemskaste, historian om hennes utekväll igår). Vi ska käka lövbiff, potatisklyftor och bearnaisesås, mys!

Imorgon, jobb, 11-20. Gör inget att det är en lång dag, det är så kul på jobbet så :)

Nej, nu är jag faktiskt askissnödig! Ha en trevlig kväll alla fina.








Kommentarer
Postat av: johanna

Tack Fanny<3 Jag vet... Jag tänker verkligen inte rush things. Och jag ska ju för fasen till Australien snart. Men det blev helt plötsligt lite jobbigt. Du får gärna ringa innan du börjar jobba, eller jag kanske kan ringa. haha! Fast jag är inte olycklig nu heller. Fortfarande glad and going strong. Vill som sagt bara inte att saker ska bli seriöst och jaa.. haha. Äsch jag ringer.. PUSS BÄSTA DU!

2009-10-26 @ 08:33:06
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback