dagen


Ey dudes!

Har precis kommit hem från stan där jag lunchade med Sanna, Sara och Johanna. Var? Dum fråga. Spicy. Dah.

Och jag fick världens finaste klänning i födelsedagspresent av Sanna och Malin Ö, en grön tight blåsa ;) Mmhmm.
Hittade även ett fint linne och en jeansskjorta på Gina...usch I know, I know..jag måste hålla i pengarna. Men jag har ändå varit ganska duktig måste jag säga...

Efter jobbet (17-20, värt) åker jag till Hille och Jenny för att checka in deras nya lya. Sara är där med och vi har köpt en jättefin inflyttningspresent hehe, ni får se bild sen.

Kram från Fancy-mjauuuu hahaha

bilder från peace & love i somras, shit va drägg :P

den historiska pop-eye-bilden










Hille och Jenny hittade till slut någon som ville vara med dem


Saras och mitt extremt mobbade tält som folk trodde var obebott och därför kissade på









Kommentarer
Postat av: Jänny

HAHAHA POPEYE-BILDEN!!! JA DÖR!!!!!

2009-10-28 @ 16:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback