g'day


YOYOYO

Det är mycket att göra här! Dagen börjades med att jag kl 8 sms-bombades av Coffe (som var på jobbet), varje sms var i stil med; Hallå, jag är trött, vad gör du, är du vaken, hahahahaa och liknande. VÄRT. JA JAG SOVER SCHH, var mitt svar. Nämen är du också uppe? va kul!, fick jag tillbaka. Drygo haha...

"Råkade" sedan stänga av telen och sova till kl 12 hehe...och då visade det sig att Johanna ringt sedan kl 10 typ, hon hade även hört med Malin och Sanna om de visste vad jag gjorde men ingen hade nån aning. DAH, jag vet att jag är grymt snygg men även jag måste ju få lite skönhetssömn.

Nu är jag hos Johanna och blir ännu snyggare. Hon står och våfflar mitt hår haha (back to the 80:s). Vi ska sedan vidare till Jenny eftersom hon har födelsedagsfirande. Ska bli jättetrevligt! Runt halv åtta åker vi till Johannas familjs hus dit också Malin, Sara och Sanna kommer. Det blir tacos och Twilight-kväll!

För att sammanfatta hela dagen: NICE.

Nej nu börjar det lukta bränt hår här, gotta check what she's up to.

peace

 

 


Kommentarer
Postat av: johanna

De va en riktig nicenice helg alltså! I love it! <3

2009-11-02 @ 10:36:24
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Johanna

föööööör vi ska hitta Neeeeemo :D hahaha jajävlar då blir vi glada!



haha oooops.

2009-11-02 @ 21:43:34
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback