<3


Grym kväll igår! (blue moon)

Jag fyller ju år om precis en vecka (den 11e, dont forget) och eftersom det inte blev nåt med Stockholm den här helgen så hade Malin, Sara och Johanna fixat lite firande av mig iallafall! Fick världens snyggaste och godaste kladdkaka made by Johanna the master of kladdcakes. Kakan hade även topping av glasyr made by Malin, the master of glasyr-improvising (en jävla massa o'boy och lite mjölk). God var den!

Så fick jag också Fia med Hutt. Ett sånt har jag faktiskt alltid velat ha konstigt nog. Fick även ett litet rött plastglas med jordgubbar på med ett sugrör som var liksom inbyggt i glaset. Ja. Tyvärr hade jag inte min kamera med mig annars skulle ni få se.

Och idag då.

Fyfan.

Behöver väl inte säga mer.

// fancy


Kommentarer
Postat av: Johanna

de va en rikgit härlig kväll igår. Du måste varit väldigt hög på kärlek eller nå. (med tanke på ditt tidigare inlägg) :D It's alll goood;)



jag känner att jag är tillbaka nu;) PUSS BÄSTA



2009-10-04 @ 20:02:53
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback