evening


Tja babes!

Hoppas ni haft en bra dag. Själv har jag ju jobbat från 11-20...man blir fan grymt trött efter ett sådant pass. Nu har jag suttit ett tag och facebook-nördat (ni vet, uppdatera sidan varannan minut för att se om nåt har hänt, göra en massa tester, typ "hur sexigt är ditt namn" och "vilken drink är du", stalka en massa människor som man gick på fritids med och egentligen inte alls bryr sig om, kolla på en massa foton tills man inser, när man kommit till foto nr 46, att människan man känner, eller "känner", bara var med på det första. Och så vidare. Jag är fullkomligt 100 på att you know the deal.)

Imorgon har Johanna lyckats lura med mig på ett boxpass, och som jag nämnde för några inlägg sedan så har jag inte tränat sen i september. Och jag ska på box. Jag kommer dö typ 3 gånger. Minst.

Lyssnar på en gammal klassiker, har så många många minnen till denna låt, den påminner mig om ett annat kapitel i mitt liv. Får typ tårar i ögonen när jag lyssnar på den, så fin :)




Kommentarer
Postat av: johanna

Hahaha känner mig något träffad där när du förklarar favebook-dealen;) hahah. gud va patetisk man är.. Meeenmen!



VI SES IDAG! tagga... PUSS

2009-10-27 @ 08:41:40
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback