frossssaaa


Igår jobbade jag ju stängning på jobbet och det var fruktansvärt drygt kan jag säga. Jag tog ju vaccin mot svininfluensa tidigare under dagen och då kändes det inget speciellt, men senare under kvällen fick jag väldigt ont i armen och blev svag i hela kroppen. Hade också riktigt ont i armen. Kul med stängning då när man lyfter en massa grejer och springer runt hela tiden...sköterskorna sa att man kunde få förkylningssymptom och kanske även feber, och jag måste ha haft det. När jag kom hem fick jag världens frossa dessutom, hade svårt att sova och drömde mycket och konstigt.

Så det var inge kul alls! Har fortfarande ont i armen och är skittrött men jag hoppas att det ger sig under dagen.

Men så är det, man reagerar olika på vaccin, jag har en tendens att reagera ganska starkt (beror väl på vad man jämför med såklart)

Ikväll blir det jobb 17-21.30, får se vad som händer efter det!

peace




Kommentarer
Postat av: johanna

no fun:(



Ja men det är kul att störa även fast du inte hinner prata! Om det händer nå ikväll får du gärna höra av dig;D



Ha en bra dag på jobbet.. PUSS

2009-10-30 @ 13:37:07
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback