high school test


OJoj, vilken dag! Har jobbat 11-20 och är helt slut i mina fötter och knän. Tänk er att man får 30 min rast då man sitter, och står och går resten av tiden. Blir en hel del! Var sjukt mycket folk som kom dessutom eftersom det var löning idag.

Ikväll har jag haft myskväll med familjen framför tv:n och idol, alltid lika trevligt :) Förutom att mamma och pappa ska sitta och kommentera hela tiden. När låten är slut frågar de vad jag tyckte, hmm ja jag har inte så mycket att säga eftersom jag inte hörde nånting, ni satt ju pch pratade hela tiden. Men men...det har väl sin charm det med (även fast den är svår att se just nu ;).

Imorgon blir det högskoleprovet! Och herregud vad jag har tränat och pluggat, och tränat och läst.


not.



Kommer gå åt helvete men vad gör det om hundra år när allting kommer kring...







Kommentarer
Postat av: saris

HAHA sööötunge! sån mössa har min pappa!den har han haft sen jag var liten, memoriees!:P Den är jätte fin varför har du inte haft den mer??!:D haha jag tycker det kan vara rätt mytsigt att snickeri snacka så med dina päron ibland, men ser minerna och hör suckarna från från dig å felixen;) See ya!!Puuuss<3

2009-10-24 @ 10:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback