imponerande


Det finns en skönhetstävling som enbart är till för kvinnor som gjort någon form av skönhetsingrepp, såsom fettsugning, näsoperation, ansiktslyftning etc. Den som är vackrast blir utsedd till Miss Plastic.

Funderar på att delta i något liknande själv. Jag menar, RESPECT till tjejerna som deltar. Det var till och med någon som gjort skönhetsingrepp på tårna. DAH, det är väl självklart att man gör det, tårna är ju det man kollar på först när man träffar nya människor och ska lära känna deras personligheter. Fula tår? Nej, du är inte värdig min tid (kan man ens HA fula tår? Finns det fina liksom?)

Och tänk vad kul att ha något så självrespekterande att berätta för sin barnbarn som att man deltagit i Miss Plastic.

Som sagt, jag ska nog operera mitt högra lillfinger som är lite längre än det vänstra. Jag menar, tänk om folket såg att jag inte var perfekt?

Miss Plastic for president.




Kommentarer
Postat av: Malin Mögel

HAHAHA guuud Fanny;) var hittar du allt? du säger ju jämt till mig att jag har fula tår, men du skämtar kanske som vanligt;P Jag ska nog operera min högra skinka då tror jag, den är lite mindre än min vänstra...och nej jag har inte jämfört(A):P pusss<3

2009-10-14 @ 22:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback