kaos AB


Hahaha asså fyfan vilken stängning! Skitdrygt, jag höll på o bajsa på mig av irritation på att det kom kunder HELA TIDEN, både i driven och i restaurangen. Precis efter att Marcus skickat hem Maria för att det var så lugnt så kom väääärsta Skogsmullesällskapet på typ 30 pers och skulle ha mat. Samtidigt så kom det väärsta ruschen i driven. Jag och Marcus i köket + driven, och Ulle i kassa. TUR att vi inte skickade hem Ulle som vi hade tänkt göra från början. Då hade jag seriöst dött fler än 10 gånger.

Resten av kvällen kom det liksom 2 eller 3 kunder hela tiden, så fort en kund gått kom en annan, så man hann liksom inte göra någonting med disken etc. Jag tycker fortfarande att mitt förslag att stänga restaurangen kl 22 var mycket bra, men det tyckte inte Marcus riktigt.

Och sen då! När vi väl hade stängt och rengjorde grillen, så fungerar inte fläktfiltrena, hela restaurangen fylls av rök och brandlarmet går. Marcus lyckas stänga av det som tur är. När vi ska banka pengarna går vi båda ut från kontoret, och när vi ska in igen visar det sig att Marcus glömt nycklarna där inne. Och dörren är låst. Härligt. Lucky enough så var vi klara med det mesta som skulle fixas där inne (och ytterdörren låser sig själv, är bara ett extralås man låser med nycklarna)...

Anyway, vi byter om och är klara, då vet jag inte vad som händer men larmet går. Securitas ringer och Marcus (som TUR VAR inte hade glömt telefonen på kontoret) måste uppge koden. Larmet slutar tjuta efter ett tag och vi går ut.

Ja, det var nog allt. Härlig kväll.

"yey"






Kommentarer
Postat av: Ulle

härlig kväll det där ;)

2009-10-22 @ 08:43:50
URL: http://litetull.blogg.se/
Postat av: johanna

haha stackars;D men man lär sig mkt av kaoskvällar.. hah...



2009-10-22 @ 08:48:14
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback