lön!


YES!! Nu har lönespecen kommit och jag kommer få över 11.000 på torsdag! Den fetaste lönen jag fått från Max någonsin. Hoppas att det håller i sig, det här med att jag får så många timmar nu för tiden!

Australien känns helt plötsligt inte så långt borta.

Johanna, vi måste fixa visum och jag måste fixa försäkring, här går fan tiden undan! Tänk att vi bokade i början av augusti! Hur crazy är inte det? Var det bara jag som missade september i år?

Nu tänkte jag vara riktigt kreativ i min matlagning och äta en middag bestående av 2 mackor med ost. Vadå liksom. Mamma är ju inte hemma.

Ett tänkbart blivande färdsätt kanske?






Kommentarer
Postat av: Johanna

OHH LOVELY! AUSSIE HERE WE COME:D



Ja vi måste fixa. typ nästa vecka?! shit. de är snart bara 4 mån kvar. FATTA? nej de gör inte jag. shitshitshit.

2009-10-13 @ 22:18:35
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback