nighty


TJAABBAAAAA

Skulle jobba till halv tio ikväll men det slutade med stängning, no problem for me, jag dealade med Marcus så att han tog mitt dagpass på lördag om jag tog hans stängning ikväll. Et voila. Får se, kaaanske blir stängning även imorgon, om inte så jobbar jag ändå till halv tio. Men as you know så behöver jag mycket pengar så jag jobbar allt jag kan.

Vad har hänt annars? Not much, var ute en sväng idag och fotade lite höstbilder men det var så tråkigt väder så det blev inte så många. Var även en sväng till läkaren av personal reasons.


Dagens låt. One day someone will walk into your life and make you realise why it never worked with anyone else.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback