pain in the head


Tjoho..riktigt kul kväll igår! Otroligt mycket folk på bmb, det var helt sjukt när vi stod i kön till garderoben när vi skulle gå hem, man behövde inte ens anstränga sig för att stå rakt för att folk stod som packade sillar. Natten avslutades med en sleep over hos Johanna! Och trots att hon har en dubbelsäng så lyckades jag ändå ta upp 4/5 så hon fick väcka mig mitt i natten och snällt be mig flytta litegrann så hon iallafall kunde få plats med båda benen i sängen. Schyrre av mig tycker jag. Som tur var hade vi varsitt täcke, så det slapp bli som i Nice (jag vaknade med dubbeltäcket virat runt mig och Johanna låg bredvid med sin handduk över sig. Hon gav upp fighten liksom).

Nu har jag en djävulsk huvudvärk, hoppas den där Iprenen kickar in snart damn it. Jobbar stänging idag, börjar om 1,5 timma. Livet leker. Yey.

Hugz 'n kizzez

Pics lateeer


Kommentarer
Postat av: Johanna

de va skitkul:D Och mycket trevligt att du sov här. Me likie, även fast jag sov med benen i luften;D haha, nerå så illa va de inte!!



Hoppas huvudet hoppar på plats, pusspussss

2009-10-18 @ 16:04:06
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback