POOF!


Kvart över nio ringde telen och det visade sig att det var jobbet (trodde först det var Johanna som vanligt som skulle kolla läget alldeles för tidigt på morgonen). NEJ! Jag SOVER!, tänkte jag och låtsades somna om. 5 minuter senare ringde jobbet igen. Nämen vadå, jag sov ju liksom så jag kunde ju inte svara.

10 minuter efter det fick jag ett sms (men Johanna, vad vill du nu?) och det var från jobbet, igen.
Vi sitter i skiten idag så om DU kan jobba skulle det vara topp!

Jag lyckades övertala mig själv igen att jag sov. Men efter fem minuter så ringde jag upp jobbet (men åh va vill ni mig?) och ja, de försökte så snällt övertala mig att komma och jobba en stund.

Sååå...

POOF!!!

..där gick min enda lediga dag den här veckan.

Hoppas ni har en jävligt skön ledig helg.


Kommentarer
Postat av: johanna

stackars dig! älskar att jag fick vara med i dina små citatrutor. Jävligt jobbig måste jag vara! :D haha BUT I KNOW YOU LOVE ME.. DAAAH! (okej nej)...



Hoppas det går super duper på jobbet. jag ska inte väcka dig för tidigt igen:P pussss

2009-10-08 @ 15:21:03
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Joniiis

omg, ofta jobbet smsar dig också? aldrig hänt mig!

2009-10-09 @ 01:30:15
URL: http://bi.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback