shop, slingor, cv


Idag har jag varit ledig, nice! Sov till halv ett och tog sedan en sväng till Hälla och shoppade minsann litegrann! En skjorta och en blus på H&M samt lite underkläder på Lindex (ja, t.o.m jag måste erkänna att de en gång röda, nu blekrosa, trosorna från sjuan inte riktigt funkar längre).

Vid halv sex-tiden drajvade jag till Johanna för att hämta min kamera som jag glömt, passade även på att dra ut några slingor ur bebismössan hon fått på sig eftersom hon skulle färga ;) Blev även en tur till Coffe eftersom jag lovat att hjälpa till med att skriva hans CV. Vi kom väl inte sådär jäääättelångt kanske haha..men vadå liksom, att skriva CV är en process! Och det är ganska svårt tycker jag att i en kort text få med så mycket av intresse som möjligt. Men det löser sig, det ordnar sig, ja det gör det alltid..

Har nu också upptäckt Hoffmaestro ikväll! Faktiskt ett bra band (ja, att dömma av de 3 låtar jag hört iallafall höhö)



Good night sweethearts


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihiii as bra sitter å lyssnar på den på repeat hela tiden på jobbet tom min roomie gillar den:P/ssss

2009-10-20 @ 09:29:03
Postat av: Malin Mögel

åh den där låten är så braaa!! love it! inte direkt ny, men bra ändå;) ungefär som paperplanes:D puss

2009-10-20 @ 11:28:54
Postat av: johanna

tacktack tack för hjälpen bästa<3<3

2009-10-20 @ 12:58:49
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback