shwoop


Men daahhh, jag har glömt kameran hos Johanna. Jag förstår att ni har STORA förväntingar på att få se bilder på bullarna, det är lugnt, jag förstår er. Men ni får helt enkelt lugna er ett litet tag till. Drama drama.

Och jag kom på en sak. Mitt friskis-kort gick ut den 6e oktober och jag har inte tränat sen dess (egentligen har jag inte tränat sen två veckor innan 6e oktober men det låtsas vi inte om). Så det är på tiden att förnya kortet I must say.

Stängningen ikväll gick bra...känner att jag börjar få tillbaka min mojo, är nog på väg ur down-perioden på jobbet (som varade i ca 4 dagar haha), men anyway, känns bra. Känns som jag har lite mer koll. Feels good.

Nu. Sängen.

peace




Kommentarer
Postat av: johanna

haha det är bra fancy:D bra med inte så länge down-perioder!!!



MUMS MED STARBUCKS. och det är bara att ringa när du vill hämta din kamera. jag ska också lägga ut bilder. hann inte igår:P

2009-10-19 @ 12:13:36
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback