stängning


Igår hade jag ju stängning på jobbet...gick väl bra förutom att det var mycket diff i kassorna så vi kom väl inte därifrån förrän kanske närmare halv två haha...Coffe var ju tvungen att försöka hitta felet.
Jag åkte hem till finaste Johanna efter för att sova där och vi satt väl och pratade till kl 4, så det blev ganska sent. Kl nio vaknade jag av hennes jäkla råttor som lekte "den som kan krafsa och bita på buren högst så att fanny vaknar vinner" - leken. Jättekul, tyckte jag. Så jag slängde i dem i badkaret och stängde dörren haha. Tror de står där fortfarande...

Nu har jag varit hemma ett tag, ska snart iväg igen för ännu en stängning. Blir ju imorgon med vilket känns en aning segt. Extra tråkigt imorgon för ni vet väl alla förhoppningsvis vilken dag det är..det är den 11 oktober, alltså

MIN FÖDELSEDAG!

Blir 21 år, herregud var inte jag 17 nyss? Hmm..får nog kolla upp det där..

So long rockers

Kom förfan inte till Max senare än nio för vi vill inte ha er där då. Haha.

Nämen allvarligt. Don't.

// fancy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback