t'day


En trevlig dag idag! Jag har varit ledig och ingen från Max har ringt :O Känns nästan som jag var ledig på riktigt. Anyway, dagen har bestått av en hel del telefonsamtal, det är många som har saker att diskutera nu, drama drama säger jag...för egen del tänkte jag försöka hålla mig utanför sånt ett tag men jag blir alltid indragen i något nytt hela tiden haha..

Men..jag har färgat håret idag, eller iallafall utväxten, så man ser nästan ingen skillnad eftersom det är ju samma färg. Skönt dock att slippa fundera på utväxten hela tiden. Även fast den inte syns för andra så ser jag den hela tiden, och det är nog för att man ska färga ;)

Vid fem-tiden åkte jag och Malin till IKEA och kollade möbler. Den lilla fjärten ska ju flytta 1a november och jag är nog en av dem som ser fram emot det mest haha! Vi kom fram till att hon har en säng och bestick. Resten måste hon köpa, vilket innebär en hel del. Lots to do!

Efter det drog jag till Sara och vi hade myskväll med Bonde söker fru. Gud vad jag älskar det programmet, vet inte varför, det är bara så himla bra ;) Men den lilla bonden som inte sa något till sina dejter, oj oj oj, honom tycker jag synd om även fast det var riktigt underhållande...

Jag fick min födelsedagspresent också från Sara, en necessär som Tove designat! Happy happy :)

Nej fy, nu sover vi va? Jobb 11-20 imorgon. Tagga!

Love <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback