yo rockers



Idag har jag cyklat ner till stationen, hämtat bilen, åkt till rocklunda, gått på lunchpasset, åkt hem, gjort pannkakssmet...och där är jag nu ungefär. Nu ska jag duscha, sen göra pannkakor, kanske dammsuga och sedan jobba stängning.

Jag har fått många pass den här veckan! We like it.

Månd: 17-21
Tisd: 20-01.00 (fick hoppa in och stänga)
Onsd: 11-20
Torsd: 16.30-01.00
Fred: 11-20
Lörd: 11-20
Sönd: LEDIG :)

På lördag blir det även utgång! (förhoppningsvis vip!)
Så på söndag kommer jag vara helt fucking exhausted, men what the hell, it's all worth it.

en liten update.

// fancy





Kommentarer
Postat av: Johanna

Jääävlar va effektivt. VIP är fixat! LOVE IT! Och bilden, älskar den med! haha! Har du ens eeeen normal bild på mig i arkivet? Någonstans? Jag tror inte det... hahahahahaha.



ha de bääst på jobbet, puss!

2009-10-01 @ 14:06:16
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback