dagen


Vad bjuder denna dag på? Kakor?

Nej, jag ska faktiskt träna..vilket jag inte gjort på hela veckan, men schhh, säg det inte till någon. Först måste jag cykla ner till stationen och hämta bilen, och sen åka därifrån till Rocklunda där det blir puls/medel. Så man kan ju säga att jag får 2 träningspass idag. Egentligen.

Det blir även jobb, stängning idag så jag kommer väl hem ca 01.30 om jag har tur!!

Och ja just det, imorgon åker jag och Sara med tåget ner till goa göttiga Göteborg för att hälsa på Saras syster Anna och hennes pojkvän David. Ska bli sjukt nice! Längesen jag var i Gbg. Älska västkusten!!

Oj, klockan har nu blivit 10.40, jympapasset börjar 11.30 så jag kanske borde cykla iväg om jag ska hinna ;)

Have a nice day rockers!!

// fancy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback