en liten update, 214 år senare


Hmm vilken konstig relation jag har till min blogg egentligen. Som en gammal kär vän ungefär. Ibland skriver jag varje dag, ibland är jag bara så jävla trött på den så det dröjer flera månader mellan inläggen. Jag vet att ni har väntat länge nu på att jag ska uppdatera, och det har krävts många funderingar och många besök på blogg.se innan jag äntligen loggade in. Och till min stora förvåning hade jag 12 unika besökare igår haha, trodde jag hade gått ner till 1, och då räknar jag alltså Johanna som är inne varje dag, still going strong med hoppet uppe om att jag ska uppdatera.

Jag har funderat lite på vilken inriktning min blogg ska ha. Men har inte kommit fram till något speciellt. Att det skulle bli en tränings- eller mode- eller matblogg eller något annat med en "snäv" inriktning känns bara verkligen inte intressant, ni som känner mig vet väl att jag inte riktigt är into that stuff riktigt hehe. Så jag tänkte skriva om det som är mest intressant för mig just nu - mitt liv! haha, nu blev ni glada va.

Så whats new? Nej förfan, jag tänker inte uppdatera om allt som hänt sen sist, det har varken ni eller jag ork för. Jag vet! Jag gör en lista. Många är ju sådana att de älskar att göra listor på allt. Vad de ska göra, hur mycket de ska träna i veckan, vad de ska handla, etc etc. Men sån är inte jag..jag håller allt i huvudet och hoppas på att jag ska komma ihåg allting, vilket jag aldrig gör, men det hör ju inte hit.

Så jag gör en lista på lite som hänt! Jag vet att jag glömmer 3/4 men som sagt, det hör ju inte hit.

* Jag har börjat på Max igen
* Jag har jobbat natt för första gången på Björkbacken
* Jag har varit ute nästan varje helg i 2 månader (mer?)
* Jag har spelat cello för första gången på 1,5 år och det var superkul
* Jag och Johanna har bokat resa till Australien nästa år
* Sara har varit med i idol
* Jag har NÄSTAN bestämt mig för vad jag vill göra med mitt liv (plugg etc) ((vilket är ett huge framsteg))
* Jag har rensat mitt rum på a whole lot of crap, bl.a hittat en massa grejer sen Fryx-tiden, och en del paket som jag skulle ge bort men som låg kvar i en låda, en hel ICA-kasse med skor som jag glömt bort, 1000 kr från i julas, saker som jag verkligen letat efter men som legat under allt annat, en jättestor spindel under min säng etc etc etc.
* nej fyfan, orka göra en lista, gud va tråkigt..

Nu ska jag kolla in TRUE BLOOD, en väldigt bra, men otroligt weird, serie!

Hear ya later bloggen, gamle vän

// fancy











Kommentarer
Postat av: Malin Mögel

favorit i repris: vad är true blood? ;)

hihi jag har fortfarande inte spanat in det... men JAG SKA , jag lovar!!

jag har saknat ditt bloggande honey<3

2009-09-23 @ 10:48:04
Postat av: johanna

du vet inte hur mycket jag älskar dig just nu!!!! lovely med update

2009-09-23 @ 17:39:20
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback