i've got the power


Det blev ju jobb ikväll...hade driven..IGEN. De har gett sig fan på att jag ska lära mig den! Usch! men men, om de vill det så visst. Fast jag står hellre i köket. Kassan är ju dötrist ;)

Och jag hade värsta gaserna i magen idag! hahaha! Om inte annat så hjälpte de mig väl att springa snabbare ;) lite extra speeeeed liksom.

SWOOSCCHH!!!!
"VAD VAR DET?"
"nej det var bara Fanny som svischa förbi, hon använder sig av sin extra strong super power, air farts. Det är därför hon är så snabb."
"Åh fan. På det viset."

Japp. Precis så var det ikväll. Extra strong super power. Coolt att pruttar kan va så häftiga. Eller så är det bara jag som tycker det.



// fancy

Kommentarer
Postat av: johanna

jag uuuuundrar varför jag tänkte på dig när jag såg de där youtubeklippet? HAHAHAHHAHHA



Nejmen farts är kul. Riiiktig humor de där alltså.

2009-09-29 @ 11:15:46
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

eh fanny du är äcklig..........

2009-09-29 @ 11:29:56
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAH tog du bort min kommenatar? för träffande eller;)

2009-09-29 @ 11:40:39
Postat av: Anonym

asså fanny vet du inte vem det är???

2009-09-29 @ 11:48:12
Postat av: Fanny

EEHHH nej jag har inte tagit bort nån kommentar och EEHHH nej det är klart jag inte vet vem det är eftersom du inte skrivit namn??! haha gosh

2009-09-29 @ 11:57:33
URL: http://thatsfanny.blogg.se/
Postat av: johanna the Nice Fransson

Jag har en annan teori om varför du speedade på järnet:

Om du pruttade borta vid kassan, och sedan SWOOSCCHHADE iväg till Drive-delen igen så anlände lukten till kassörskan när du redan var framme vid driven. Summa summarum: Ingen kunde någonsin anklaga dig, då du inte ens var där när lukten kom!

SÅ, vem var det egentligen som pruttade idag?

Just DET, frågade sig många arbetare på MAX den 29/9-09

2009-10-05 @ 16:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback