gbg


Har precis kommit hem från en toppenhelg i Göteborg! Jag och Sara kom ju hem till Anna och David kanske kl halv tolv på fredagkvällen, så då blev det bara en massa chill och prat. Lördagen blev en shoppingdag! Och nej jag köpte faktiskt inte så mycket så det var ju bra (däremot tänker jag inte nämna priset på sakerna jag köpte, för då låter det helt plöstligt mycket sämre igen). På kvällen blev det party och utgång på Trädgårn, typ 3 ggr Bmb i storlek. Väldigt lyckad kväll:)

Pä söndagen drog jag och Sara in till stationen vid ca kl 15 för att kolla om det verkligen inte fanns några biljetter (vilket det inte fanns på hemsidan, fanns inte ens till sthlm eller örebro) men NO, det fanns nada. Lyckat. Sara skulle ju börja jobba kl 8 på måndagen (idag). Men what to do liksom, vi fick ta tåget imorse 06.02 och kom fram kl 10. Som tur var gick Saras chef inte i taket hehe.

Nej det var en väldigt kort uppdatering om helgens händelser haha...men jag vill iaf tacka Anna och David för en supertrevlig helg. Ni är seriöst det finaste paret, jag blir avis bara jag tänker på det! Så det så ;)

Nej hörrni rockers, nu ska jag chilla en stund till och sedan blir det jobb 17-21 - ett lagom pass för en person i mitt inte så särskilt livfulla tillstånd.















// fancy


Kommentarer
Postat av: Johanna

låter som en riktigt nice helg! :D hiihii..



så i helgen blir de sthlm. im in.



och, IM GLAD I AMUSE YOU! HAHAH blommorna va inte så fina, de va mest ruttna blad, men jag skrev blommor för de lät bättre ;D moahahahhaha

2009-09-28 @ 14:19:54
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha super roliga bilder!! tack för en nice helg själv! :D

2009-09-28 @ 21:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback