ja? its all natural baby


Idag på jobbet:

Madde: "asså fan, jag har nånting i näsan som inte vill släppa!!"

Jag: " jamen jag med!!! Fan va irriterande det är, jävla tjuriga snorkråka som biter sig fast!"

5 minuter senare kommer jag tillbaka från ett toabesök.

Madde: "Försökte du få ur den också? Hur gick det? Har du fått ur den?"

Jag: "Jofan *drar lite i näsan*, det känns helt okej nu asså."

Madde: "ja, för annars får du ju typ hålla för ena näsborren och take a blow liksom. Det brukar jag göra."

Jag: "Ja, jag med, dom brukar flyga ut ganska friskt."

Samtidigt står jag och dressar en burgare, och kunderna tittar konstigt på mig. Varför det, frågar jag mig. Konstigt. Har dom aldrig haft en snorkråka i näsan?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback