internet hallelujah


Idag har jag varit och hämtat mitt mobila bredband oh freakin' hell yeah!! Och det funkar bra hittills!

Annars består mitt liv mest av några ton snö följt av snor med kanske några kilo lättare massa än snön. Tillsätt några tusen sidor kemi och fysik, doften av julbak, samt krydda det hela med några koppar kärlek, så har du mitt liv som det ser ut just nu i denna härliga period fylld av s.k tentor. Tentor och studenter är som snöbollar i helvetet, som salt på bacon, som för små skor till för stora fötter, som snor som rinner utan tillgång till näsdukar, som en Marabouchoklad med hänglås utan nyckel, som en dator utan Internet, som en pastarätt utan pasta, som ett tv-spel utan konsoll, som shorts under vintern.

De passar inte bra ihop helt enkelt.

Klockan är 22 och jag har gjort 2 tal i kemin. Det känns jättebra, inför tentan på fredag.




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kära lilla Fanny!



Det är så grymt kul att läsa dina blogginlägg igen:) När jag kommer hem är en träff ett måste, kanske en trevlig kväll eller nåt!



Puss på dig:)

2010-12-07 @ 17:20:09
URL: http://livetienfyrkantigbubbla.blogg.se/
Postat av: Maaalin Mögel

HAHA som marabouchoklad med hänglås utan nyckel va ju bäst;) miss u hun<3

2010-12-07 @ 18:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback