101113


Är hemma i Västerås nu, sitter i mitt gamla rum. Igår kväll blev det bio - Cornelis! Den var bra då jag inte visste särskilt mycket om Cornelis (Vreeswijk) liv, hans biografi. Tycker dock att dialogen kunde varit djupare, och gått in mer på livet, då hade filmen fått mer känsla.

Mamma är just nu på konserthuset och förbereder tillsammans med kören inför deras show ikväll, som jag, pappa, Felix och Fredrik ska gå på. Det ska bli väldigt väldigt roligt tycker jag, var längesen jag kunde gå på en show! Och de brukar alltid vara riktigt bra, så jag är up for it!

Fysikduggan
: 16/20, alltså 3/4 bonuspoäng till tentan. JAG ÄR NÖJD!!!!!

En låt med mycket känsla, som berättar en historia:


Petter ft. Veronica Maggio - Längesen


Kommentarer
Postat av: johanna

mamma är där och kollar. Carolyn är ju med så;) hehe... Miss you poo boo! <3

2010-11-13 @ 18:55:30
URL: http://jsundholm,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback