101114


Fars dag idag! Svårt att missa eftersom min far för 2 veckor sedan skickade ett sms där det stod:

Fars dag 14 nov! Fika kl 14 på Gäddgatan
. OBS! Glöm ej present OBS! Kram D.C

D.C står för Daddy Cool för er som undrar. Självutnämt bör tilläggas.

Jag tycker det är fusk för mammor och pappor som har egna dagar. Varför finns inte Dotters dag? Nu får ju mamma och pappa presenter 3 gånger om året medan vi stackars stackars lidande utsvultna döttrar bara får 2 gånger. Jag ska ta ett snack med Reinfeldt, that's foe suoe. Jämställdhet liksom, vad är det för land vi lever i egentligen undrar jag?

Mammas körshow igår var underbart rolig! Och Vocal Six var sjukt underhållande. Skulle sätta in ett youtube-klipp men det finns inget uppladdat som gör dem rättvisa. (Vocal Six är alltså 6 män som mestadels sjunger covers på låtar i mycket varierande stilar, och detta i a capella).

Annars är jag ganska trött. Kan vara för att F antingen fiser på mig eller armbågar mig när vi ska sova.

Här är September med hennes version av Petters Mikrofonkåt:




Kommentarer
Postat av: johanna

HAHAHAHAHA din pappa är så skön;) Pappa fick 2 säckar ved om du undrade, för det vet jag att du gör. Men du, det finns faktiskt barnens dag, men den är mer till för att ge pengar till typ bris, eller rödakorset eller nå, tror jag. höhö!

2010-11-14 @ 20:19:03
URL: http://jsundholm,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback