101115


Idag regnar det ganska mycket. Snöhögarna börjar smälta bort och bli till slask. Molntäcket ligger som en tjock glasyr och täcker solen. Träden är nakna och ser faktiskt ganska ledsna ut. Härliga underbara ljuva november.

Nej jag vet inte. Känner mig ganska low så att säga. Men är det inte så man brukar känna varje år vid den här tiden av året? Känner att jag vill ha jullov, och jag har inte haft en enda tenta än. Känner att jag vill ha vår, och det har inte varit riktig vinter än. Känner att jag inte hinner med allting jag ska, även fast jag gör saker hela tiden.

Känner att tiden kanske har stannat lite?

Samtidigt har jag mycket att se fram emot. Och jag vet att jag klagar utan egentlig anledning, men ibland måste man få klaga lite bara för klagandets skull. Att ha en urladdning så man kan ladda på nytt igen. Det tycker jag faktiskt är helt okej.

Nu ska jag snart åka till Uppsala och plugga matte. Hoppas på att jag hinner klart med kap 3 och 4 innan nästa måndag då jag har tenta..yey!


Kommentarer
Postat av: johanna

Hopppppas det går bra med tentor och plugg, då blir det nog lite bättre. Så ta en dag i taget, man kan inte alltid vara på topp för då vet man inte hur det känns:) Man får bara lita på att det kommer igen! :D <3

2010-11-15 @ 10:22:02
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback